יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

ניסור בטון

ישנם אנשים אשר אינם מכירים את השיטות החדשות בתחום הבנייה. אחד השכלולים הבולטים בעשור האחרון הינו ניסור או קידוח בטון. מדובר על מכונה שיש בה מסור העשוי משבבי יהלום שהוא ידוע כחומר הקשה ביותר בטבע. עד שהגיעה הטכנולוגיה, היו עובדים קשה על מנת לשבור בטון באמצעות פטישים ומקדחות מיוחדות המיועדות לבטון, מה שגרם לעבודה להיות קשה יותר, שהצריכה יותר זמן והיא אינה הייתה מדויקת כמו ניסור בטון במרכז או בכל אזור אחר.

בכדי ליצור שינוי במבנה, יש לבצע את השינוי בצורה מדויקת ומדובר פה על מכונות משוכללות, אשר יכולות לבצע שינוי זה באמצעות צוות מיומן שיודע לעבוד איתן. יש לבחור חברה של ניסור בטון במרכז, אשר יש לה צוותים מיומנים, ואת המכשור הדרוש לניסור או קידוח בטון. לפני בחירת חברה שתנסר עבורכם את הבטון, אם למטרת שיפוצים או בנייה, בררו מה המכשור שלה ומה הוותק שלה בתחום, אצל מי ביצעה עבודות ואיזה סוג עבודות.

כיצד נראית מכונת ניסור בטון ואיך היא פועלת?

מכונה לניסור בטון נראית כמו מכונת פוליש, אשר בתחתיה ישנו דיסק שקודח או מנסר את מה שנמצא מתחתיו. ניסור בטון כולל אף חציבה באבן, יצירת פתחים כגון חלונות ודלתות כאשר הקיר עשוי מבטון מזוין. מי שעוסק במלאכת קידוח בטון חייב להרכיב משקפי מגן ומסיכה, על מנת למנוע מהאבק לחדור לעיניים ולריאות. כל עבודות השיפוץ האיכותיות כרוכות בקידוח בטון. עבודות הקידוח הפכו להיות מבוקשות עם השנים, בגלל הצורך בבניית ממ"ד, חיזוק מבנים מרעידות אדמה ועבודות שיפוץ מדויקות שרק באמצעות מכונות הקידוח והניסור וצוות מיומן ניתן לבצעם בדיוק ובמהירות.

חברות המבצעות ניסור וקידוח באמצעות יהלום יעניקו אחריות על העבודה, ומומלץ תמיד לבדוק או לראות עבודות הדומות לעבודות שאתם מעוניינים לבצע לפני שתחליטו באיזו חברה תבחרו.

היתרונות הרבים של עבודות ניסור בטון

ישנם יתרונות רבים בעבודות ניסור בטון. המכונה היא שקטה ואינה גורמת לרעש, הניסור מתבצע יחד עם צינור מים, יש מניעת אבק כך שקל יותר לנקות, והאבק אינו גורם לנזק למי שנמצא בסביבה בזמן הקידוח או הניסור. מכונה זו מונעת זעזועים במבנה, מה שמקנה לעבודה זו עוד יתרון של שמירה על המבנה הקיים. רבים מהאדריכלים מבצעים את כל עבודות השיפוץ או הבנייה באמצעות מכונה זו, שהיא בטוחה לשימוש.

זמן העבודה הוא מהיר והעבודה מראה תוצאות טובות ומדויקות. ניתן למצוא כמה סוגים של ניסור וקידוח בטון באמצעות המכונות השונות, כגון מסור שרשרת לבטון שמשמש לניסור של משטחי בטון גדולים, ניסור עם כבל יהלום שיוצר חיכוך בנקודת המגע עם הקיר ומוביל לניסור מדויק בקיר, ניסור עם מקדח יהלום אשר מאפשר לקדוח חורים בגדלים שונים וכן ניסור באמצעות דיסק יהלום שמתאים לעבודות סימטריות ועדינות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה